wtorek, 12 maja 2015

Może warto otworzyć oczy?

     Kilka lat temu nie wierzyłam w siebie. Sądziłam, że jestem nikim i nie zasługuję na nic dobrego. Może stwierdzisz, że byłam typowym emo4w5rzalibul, ale śmiem twierdzić, że każdy miewa w swoim życiu chwile słabości i bynajmniej nie jest to powód do wstydu. Po tym ciężkim i pełnym złych decyzji okresie dojrzałam i mogę otwarcie powiedzieć, że wierzę w cuda.

Otworzyłam oczy na niezwykły świat i samą siebie.
Wierzę we własne możliwości.
Staram się spełniać swoje marzenia.

Wiem, że Ty także możesz.

To nic trudnego. 
Otwórz oczy na strach.
Nie bój się
siebie
ani świata.

Jesteś człowiekiem.
Masz prawo do płaczu i siłę do walki.


Po prostu otwórz oczy.

6 komentarzy :

  1. Świetnie jest usłyszeć coś takiego od osoby, która wie o czym mówi. Motywuje, podnosi na duchu i daje nadzieje na lepsze jutro / Brian Rusk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się świetnie, czekam na więcej siły i pozytywnej energii! Przesyłam wirtualny cynamon dla jabłek z sadu. :)

    OdpowiedzUsuń